EL

FAQ:Πως απαντάει η Fleet Complete στους πελάτες εν μέσω COVID-19?

Έχει επηρεαστεί η Fleet Complete από την επιδημία του COVID-19 Coronavirus;

Για να διασφαλιστεί η συνεχής υποστήριξη και η παροχή υπηρεσιών  προς τους πελάτες και τους συνεργάτες μας, η Fleet Complete έχει θεσπίσει ένα  Σχέδιο Συνέχειας Επιχειρησιακών Δραστηριοτήτων, πραγματοποιώντας όσο το δυνατόν περισσότερο την «διατήρηση της υφιστάμενης κατάστασης» (business as usual).

Στο πλαίσιο αυτού του σχεδίου, έχουμε μια ειδική ομάδα διαχείρισης COVID-19 που παρακολουθεί τις ραγδαίες εξελίξεις, σχεδιάζει σενάρια έκτακτης ανάγκης και λαμβάνει αποφάσεις και ενέργειες για τον περιορισμό της εξάπλωσης του COVID-19, διασφαλίζοντας παράλληλα τη συνέχεια των επιχειρηματικών μας διαδικασιών.

Η ομάδα διαχείρισης COVID-19 παρακολουθεί την κατάσταση πολύ στενά και παρέχει καθοδήγηση βασιζόμενη στις συμβουλές κυβερνητικών υπηρεσιών και αρχών δημόσιας υγείας σε όλο τον κόσμο, καθώς και των δημοτικών και τοπικών αρχών.

Σε καταστάσεις όπως αυτές, η Fleet Complete κινείται γρήγορα για να αναλάβει δράση για την ελαχιστοποίηση του οποιουδήποτε πιθανού κινδύνου για τους εργαζόμενους, τους συνεργάτες και τους πελάτες της.

Οι ομάδες εγκατάστασης της Fleet Complete επηρεάζονται από τον COVID -19;

Η Fleet Complete συνεχίζει τις παραγγελίες της ικανοποιώντας τις ανάγκες των συνεργατών, των πελατών και της επιχείρησης.

Οι ομάδες εγκατάστασης στο πεδίο συνεχίζουν τις εργασίες τους κανονικά, ακολουθώντας τις προτεινόμενες προφυλάξεις υγείας και ασφάλειας, βασιζόμενοι στις κυβερνητικές υγειονομικές υπηρεσίες παγκοσμίως.

Συνεχίζουμε να πoυλάμε, να εκτελούμε παραγγελίες, να εγκαθιστούμε, να εκπαιδεύουμε και να παρέχουμε τεχνική υποστήριξη, σύμφωνα με τις συνήθεις επιχειρηματικές μας δραστηριότητες.

Μπορείτε να επικοινωνήσετε με τις ομάδες Sales, Customer Success και Support για τυχόν απορίες ή ανησυχίες που μπορεί να έχετε.

Πώς επηρεάζονται οι υπηρεσίες τεχνικής υποστήριξης της Fleet Complete από τον COVID-19;

Προς το παρόν, οι υπηρεσίες μας προς τους πελάτες λειτουργούν ως συνήθως, εκτός από περιοχές όπου μπορεί να ισχύουν περιορισμοί που μας εμποδίζουν να αποκτήσουμε φυσική πρόσβαση σε έναν πελάτη ή συνεργάτη.

Συνεχίζουμε να υποστηρίζουμε τους πελάτες μας σε αυτό την άνευ προηγουμένου παγκόσμια κρίση  μέσω ηλεκτρονικών εργαλείων, προσφέροντας online demo της πλατφόρμας και των λύσεων μας, σύμφωνα με τις ανάγκες των πελατών.

Το παγκόσμιο δίκτυο Τεχνικής Υποστήριξης μας επιτρέπει να συνεχίσουμε να παρέχουμε απομακρυσμένη υποστήριξη σε ιστότοπους που δεν επιτρέπουν φυσική πρόσβαση.

Μπορείτε να βρείτε όλες τις πληροφορίες επικοινωνίας για την Τεχνική Υποστήριξη σε παγκόσμιο επίπεδο, μεταβαίνοντας στη διεύθυνση::

https://www.fleetcomplete.com/technical-support/

Πώς επηρεάζει το ξέσπασμα του Coronavirus την εφοδιαστική αλυσίδα της Fleet Complete;

Η Fleet Complete έχει μια καθιερωμένη διαδικασία διαχείρισης της αλυσίδας εφοδιασμού, η οποία εργάζεται και δρα σε κρίσιμες καταστάσεις για να επαναφέρει τις λειτουργίες της επιχείρησης σε κανονικά επίπεδα και να μετριάσει τον όποιο περαιτέρω αντίκτυπο στην επιχείρηση.

Η Fleet Complete παρακολουθεί συνεχώς την αλυσίδα εφοδιασμού της για θέματα που μπορούν να επηρεάσουν τις δραστηριότητές μας, σε στενή συνεργασία με τους προμηθευτές μας για να αξιολογήσουμε και να ελαχιστοποιήσουμε κάθε πιθανή επίδραση.

 

 

Related Articles