EL

4 Τρόποι Καλύτερης Εξυπηρέτησης Πελατών μέσω της Τηλεματικής

Η ικανοποίηση των πελατών πολλές φορές δεν συμπεριλαμβάνεται στα πλεονεκτήματα της τεχνολογίας διαχείρισης στόλων. Συνήθως αναφέρονται μόνο τα εμφανή πλεονεκτήματα για τις επιχειρήσεις, όπως το να αυξηθεί η ασφάλεια των οδηγών, η παραγωγικότητα, η επιχειρησιακή ορατότητα, καθώς και η μείωση των ζημιών των οχημάτων και η πρόληψη ατυχημάτων.

Μπορεί να προκαλέσει έκπληξη το γεγονός ότι, σύμφωνα με τη φημισμένη έκθεση του 2008 του Ομίλου Aberdeen, το κύριο κίνητρο για να εγκαταστήσουν οι επιχειρήσεις την τεχνολογία της τηλεματικής ήταν η βελτίωση της εξυπηρέτησης των πελατών, που υποδείχτηκε από ένα εντυπωσιακό ποσοστό 73 τοις εκατό των ερωτηθέντων.

shutterstock_390052273_web

Αυτό που εκτιμούν οι ερωτηθέντες είναι ότι η εξυπηρέτηση πελατών δεν εξαρτάται από μία μόνο παράμετρο αλλά από ένα συνδυασμό πολλών διαφορετικών παραμέτρων. Στην πραγματικότητα, κάθε ένα από τα πλεονεκτήματα που αναφέρονται θα έχει θετικές αλυσιδωτές αντιδράσεις και σε άλλους τομείς της επιχείρησης, συμπεριλαμβανομένου και του τελικού πελάτη.

Για αυτό είναι χρήσιμο όταν εξετάζουμε τρόπους για την καλύτερη ενσωμάτωση του λογισμικού διαχείρισης στόλων στην επιχείρησή σας, να επικεντρωθούμε σε ένα επιχειρησιακό πλάνο που στοχεύει περισσότερο στους πελάτες από ότι στις επιχειρήσεις.

Ας δούμε λοιπόν πως ακριβώς μπορεί η υλοποίηση της παρακολούθησης και ελέγχου του στόλου να ενισχύσει μεμονωμένους τομείς της επιχείρησής σας καθώς και να συμβάλλει στην γενικότερη βελτίωση της εμπειρίας των πελατών.

Εκτιμήσεις παραδόσεων με ακρίβεια

Χάρη στη δυνατότητα προσδιορισμού της θέσης του στόλου σε σχεδόν πραγματικό χρόνο, οι διαχειριστές των logistics μπορούν άμεσα να αναφέρουν την ακριβή θέση του οδηγού, εάν τους ζητηθεί, τηρώντας τους κανόνες της εμπιστευτικότητας. Με αυτόν τον τρόπο, περιορίζονται πολλά γνωστά προβλήματα, όπως όταν ένας δυσαρεστημένος πελάτης καλεί για να παραπονεθεί, καθώς το φορτίο του έπρεπε να είχε παραδοθεί αρκετές ώρες νωρίτερα. Με το Fleet Tracker σας δίνετε η δυνατότητα απευθείας επικοινωνίας μεταξύ του οδηγού του φορτηγού και του πελάτη, χωρίς μεσάζοντες.

Αποτελεσματικές διεκπεραιώσεις παραγγελιών

Ένα άλλο πλεονέκτημα της παρακολούθησης σε σχεδόν πραγματικό χρόνο είναι η συνολική ορατότητα όλων των οχημάτων σας σε μια συγκεκριμένη χρονική στιγμή σε σχέση με μία άλλη. Αυτό σημαίνει ότι θα μπορείτε πάντα να διαλέγετε το όχημα που είναι πιο κοντά και είναι πιο κατάλληλο για τη δουλειά, που οδηγεί σε καλύτερο και γρηγορότερο χρόνο απόκρισης καθώς και σε πιο ευχαριστημένους πελάτες. Το Fleet Tracker διαθέτει ένα χρήσιμο εργαλείο για να κάνετε ακριβώς αυτό. Η επιλογή “Πλησιέστερα Στοιχεία” σας επιτρέπει να δείτε πόσο απέχει ο οδηγός σας από μία επιλεγμένη διεύθυνση, καθώς και άλλους οδηγούς που βρίσκονται σε κοντινή απόσταση.

Ειδοποιήσεις σε πραγματικό χρόνο

Μία εκτίμηση της παράδοσης με χρονική ακρίβεια σίγουρα είναι χρήσιμη, αλλά το σημείο όπου το λογισμικό διαχείρισης στόλου ξεχωρίζει είναι στην δυνατότητά του να στέλνει ειδοποιήσεις μέσω email απευθείας στον πελάτη, μόλις το φορτηγό περάσει ένα σημείο ελέγχου του ταξιδιού. Σε πολλές επιχειρήσεις, η ακρίβεια και ο συγχρονισμός είναι βασικά στοιχεία για την εξασφάλιση της εύρυθμης καθημερινής λειτουργίας. Χρησιμοποιώντας το σύστημα Fleet Tracker, μπορείτε να δημιουργήσετε «ζώνες» στα όρια των οποίων οι πελάτες σας θα λαμβάνουν ένα email. Ίσως να θέλουν να ενημερωθούν όταν ο οδηγός κάνει μια συγκεκριμένη παραλαβή στην πορεία του ταξιδιού ή να θέλετε εσείς να τους ενημερώσετε όταν βρίσκεστε 10 χιλιόμετρα μακριά από τον προορισμό σας. Αυτό το χαρακτηριστικό προσδίδει το επιπλέον επίπεδο ορατότητας.

Υπεύθυνες παραδόσεις

Η εφαρμογή Fleet Complete Task Tracker διευκολύνει τους υπεύθυνους να προγραμματίζουν τις εργασίες με ακρίβεια, καθώς και να διασφαλίζουν ότι ολοκληρώνονται εντός καθορισμένων χρονικών ορίων. Αυτό σημαίνει ότι οι οδηγοί είναι υπόλογοι για την έγκαιρη παράδοση των προϊόντων σας, κάτι πολύ σημαντικό για τους πελάτες που θέλουν να τηρούνται οι προθεσμίες τους. Ένα πρόσθετο χαρακτηριστικό ασφαλείας, είναι οι επιλογές “Αναπαραγωγή Διαδρομής” και “Ανάλυση Διαδρομής” που μπορούν να χρησιμοποιηθούν σαν αποδεικτικό για την μέτρηση των παραδόσεων, το οποίο είναι πολύ χρήσιμο για αγαθά που παραδίδονται εκτός των ωρών εργασίας ή όταν οι πελάτες δεν μπορούν να παρευρεθούν. 

Related Articles